Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

Lid worden?

Handiscoop

Voor 24 € of 36 € per jaar kunt u respectievelijk individueel of als gezin lid worden van KVG afdeling Brugge en genieten van plaatselijke activiteiten en uitstappen maar ook van alle diensten van de KVG groep.

U ontvangt ook 6 maal het ledentijdschrift Handiscoop.

Uw lidkaart van KVG biedt ook veel voordelen

U kunt lid worden door overschrijving van het lidgeld op BE25 9794 2851 4982 van KVG afdeling Brugge onder vermelding van "nieuw lid | voornaam+naam".

Gelieve ook even één van volgende formulieren in te vullen en terug te willen sturen naar kvgafdelingbrugge@gmail.com. Gelieve bij een vraag tot gezinslidmaatschap de naam , voornaam en de geboortedatum van alle leden van het gezin te vermelden.

De gegevens die u aan ons meedeelt worden vertrouwelijk en met aandacht voor uw privacy verwerkt in het centraal ledenbestand van KVG Groep conform de GDPR-verordening. Mocht u uw rechten op inzage, verbetering, aanvulling dan wel schrapping van uw gegevens willen uitoefenen, dan kunt u ons bereiken onder kvgafdelingbrugge@gmail.com.

Formulier_nieuw_lidmaatschap_individueel.doc lidmaatschap als individu in Word-formaat (111 kb)
Formulier_nieuw_lidmaatschap_individueel.pdf lidmaatschap als individu in PDF-formaat (95 kb)
Formulier_nieuw_lidmaatschap_gezin.doc lidmaatschap als gezin in Word-formaat (118.5 kb)
Formulier_nieuw_lidmaatschap_gezin.pdf lidmaatschap als gezin in PDF-formaat (98.75 kb)